Academic Thesis

Basic information

Name Emiko Ogasa
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

教師が話題の変化に及ぼす影響-授業中の話し合いの場合-(査読付き)

Bibliography Type

Sole Author

Author

OwnerRoles

Summary

日本の大学院生の一グループを取り上げ、そこでは授業中のグループ会話が、どのような言語行動上の規範の下で行われているかをエスノメソドロジーの手法を使って明らかにした。

Magazine(name)

『言語文化と日本語教育』22号

Publisher

Volume

Number Of Pages

StartingPage

EndingPage

Date of Issue

2001/12

Referee

Invited

Language

Thesis Type

International Journal

International Collaboration

ISSN

eISSN

DOI

NAID

Cinii Books Id

PMID

PMCID

URL

Format

Download

J-GLOBAL ID

arXiv ID

ORCID Put Code

DBLP ID

Subject1

Subject2

Subject3

Major Achivement

Other